Kiedy tworzysz markę, Twoim nadrzędnym celem jest dotarcie do jak największej liczby osób. W przypadku firm, które są obecne na rynku fizycznym, oznacza to posiadanie strony internetowej z łatwym dostępem dla klientów, którzy odwiedzili firmę w przeszłości lub obecnie. W dzisiejszym świecie technologii większość ludzi poszukuje wiadomości i aktualizacji na portalach społecznościowych. Zamiast szukać informacji […]
Kategoria: Marketing
Czy warto założyć stronę na Facebooku? Plusy, minusy i jak zacząć
Facebook to największa platforma społecznościowa na świecie. Każdego dnia korzystają z niego miliony ludzi. Jest to również doskonałe miejsce do prowadzenia działań marketingowych i zwiększania liczby odbiorców. Dzięki stronie na Facebooku można w łatwy sposób śledzić rozwój firmy, marki lub strony osobistej, bez konieczności rejestrowania się w innym serwisie. Jeśli jeszcze nie korzystasz z Facebooka, […]
Jak zostać influencerem?
Zanim zaczniesz swoją drogę do zostania influencerem, musisz najpierw wybrać swoją niszę. Musisz wybrać niszę, która Cię interesuje i o której możesz konsekwentnie tworzyć treści. Powinieneś również mieć pewien poziom wiedzy w tej dziedzinie, aby móc stać się influencerem. Jako influencer będziesz musiał badać i publikować treści w wybranym obszarze zainteresowań. Dlatego tak ważne jest, […]
Jak prowadzić firmowy fanpage: 7 kroków do sukcesu
Prowadzenie firmowego fanpage’a może być trudnym zadaniem, zwłaszcza jeśli jesteś na początku swojej działalności. Jest tak wiele aspektów, które trzeba wziąć pod uwagę, i tak wiele informacji do przetworzenia. Na szczęście prowadzenie firmowego fanpage’a nie jest tak skomplikowane, jak się wydaje. Nawet pomimo wielu wyzwań, jakie wiążą się z założeniem własnej firmy, bycie przedsiębiorcą jest […]
Facebook Marketplace – poradnik nowicjusza
Liczba reklamodawców korzystających z Facebook Marketplace rośnie i szybko staje się on kolejnym kanałem marketingowym na rynku, który może się opłacić. Kiedy myślimy o serwisie Facebook Marketplace, pierwszą rzeczą, która przychodzi nam do głowy, jest internetowa wyprzedaż samochodów, w której sprzedawcy oferują swoje niepotrzebne rzeczy po obniżonej cenie. Nie jest to jednak prawdą. Facebook Marketplace […]
Kobiety Instagrama
Obecnie Instagram jest jednym z największych i najbardziej udanych serwisów społecznościowych na świecie. Przyciąga ponad 1 miliard aktywnych użytkowników online w ciągu miesiąca! Dzięki takiej aktywności stał się źródłem dochodu dla wielu użytkowników oraz daje prawdopodobnie najbardziej niewymagającą możliwość, aby stać się sławnym. W wielu przypadkach, aby stać się Influencerem wystarczyło dodać estetyczne zdjęcie opisane […]
Świąteczna strategia reklamowa w mediach społecznościowych – dlaczego jej potrzebujesz?
Dane z wielu jasno dowodzą tego, że największe przychody z zakupów online nadchodzą w sezonie świątecznym. Poznaj wskazówki dotyczące strategii reklamowej! Nie dłużej niż dzień po Halloween jesteśmy zalewani grudniowymi produktami. Na półkach sklepowych roi się od śnieżnych kul, bałwanków, mikołajów oraz całej masy innych świątecznych dekoracji. Dni stają się coraz krótsze, usługodawcy są bardziej […]
Jak zmaksymalizować liczbę odbiorców w mediach społecznościowych
Przeglądając wyniki w swoich płatnych kampaniach społecznościowych zauważasz, że Twoi odbiorcy są znudzeni? Poznaj podejście, które pomoże Ci ożywić ścieżki reklamy. Cyfrowi reklamodawcy odnoszą korzyść z pracy w dynamicznym środowisku. To właśnie w takim ożywają przemyślane strategie. Jednak koniec cykli życia kampanii może okazać się o wiele krótszy, niż moglibyśmy się spodziewać. W przypadku kampanii […]