Kiedy tworzysz markę, Twoim nadrzędnym celem jest dotarcie do jak największej liczby osób. W przypadku firm, które są obecne na rynku fizycznym, oznacza to posiadanie strony internetowej z łatwym dostępem dla klientów, którzy odwiedzili firmę w przeszłości lub obecnie. W dzisiejszym świecie technologii większość ludzi poszukuje wiadomości i aktualizacji na portalach społecznościowych. Zamiast szukać informacji […]
Kategoria: Reklama
Jak zostać influencerem?
Zanim zaczniesz swoją drogę do zostania influencerem, musisz najpierw wybrać swoją niszę. Musisz wybrać niszę, która Cię interesuje i o której możesz konsekwentnie tworzyć treści. Powinieneś również mieć pewien poziom wiedzy w tej dziedzinie, aby móc stać się influencerem. Jako influencer będziesz musiał badać i publikować treści w wybranym obszarze zainteresowań. Dlatego tak ważne jest, […]
Jak prowadzić firmowy fanpage: 7 kroków do sukcesu
Prowadzenie firmowego fanpage’a może być trudnym zadaniem, zwłaszcza jeśli jesteś na początku swojej działalności. Jest tak wiele aspektów, które trzeba wziąć pod uwagę, i tak wiele informacji do przetworzenia. Na szczęście prowadzenie firmowego fanpage’a nie jest tak skomplikowane, jak się wydaje. Nawet pomimo wielu wyzwań, jakie wiążą się z założeniem własnej firmy, bycie przedsiębiorcą jest […]
Jak skutecznie zarządzać wieloma kontami w mediach społecznościowych
5 kroków do zarządzania wieloma kontami w mediach społecznościowych Oto pięć kroków, które możesz wykonać, aby pomóc w prowadzeniu każdego ze swoich kont. 1. Zaplanuj swoją strategię mediów społecznościowych Jeśli prowadzisz wiele kont, przekonanie wszystkich do współpracy z Twoją firmą może być trudne. Możesz zagwarantować, że konsumenci będą mieli zawsze coś do naśladowania, opracowując plan […]
Facebook Marketplace – poradnik nowicjusza
Liczba reklamodawców korzystających z Facebook Marketplace rośnie i szybko staje się on kolejnym kanałem marketingowym na rynku, który może się opłacić. Kiedy myślimy o serwisie Facebook Marketplace, pierwszą rzeczą, która przychodzi nam do głowy, jest internetowa wyprzedaż samochodów, w której sprzedawcy oferują swoje niepotrzebne rzeczy po obniżonej cenie. Nie jest to jednak prawdą. Facebook Marketplace […]
Jak zmaksymalizować liczbę odbiorców w mediach społecznościowych
Przeglądając wyniki w swoich płatnych kampaniach społecznościowych zauważasz, że Twoi odbiorcy są znudzeni? Poznaj podejście, które pomoże Ci ożywić ścieżki reklamy. Cyfrowi reklamodawcy odnoszą korzyść z pracy w dynamicznym środowisku. To właśnie w takim ożywają przemyślane strategie. Jednak koniec cykli życia kampanii może okazać się o wiele krótszy, niż moglibyśmy się spodziewać. W przypadku kampanii […]