Koszyk
tiktok

Dlaczego nie powinniśmy lekceważyć wartości TikTok

TikTok już z nami zostanie! Czy wystarczająco wykorzystałeś jego wartość? Jeśli nie, oto cztery rzeczy, które mogą Cię przekonać do ponownego przyjrzenia się tej aplikacji.

Niektórych z Was pewnie to nie obchodzi, ale TikTok już z nami zostanie. Jak większość millenialsów, walczę, gdy pojawiają się nowe platformy i są one zalewane przez dzieci. Jestem jednak ciekawskim marketingowcem, więc i tak w końcu tam trafiam. 😉

Rzecz polega na tym, że gdy dzieci poświęcają czas jakiejś platformie, to tylko kwestia czasu zanim „sprawdzą to” ich rodzice i sami zostaną aktywnymi użytkownikami. TikTok nie jest wyjątkiem. Jednak wiele osób nadal kwestionuje wartość TikTok – i użytkowników TikTok.

Mimo, że nie mam do przedstawienia żadnych konkretnych badań, na które mógłbym się powołać w tej sytuacji, mam wiele przykładów (w tym osobiste referencje).

 

1. Ogromny zasięg

Wiele firm z pomocą TikTok’a świadomie zarabia naprawdę dobre pieniądze. Oto przykład – Dunkin jest bardzo aktywnym użytkownikiem na TikTok przynajmniej od marca. Marka zyskała ponad 1,4 miliarda wyświetleń pod hashtagiem #dunkin i współpracę z największą kreacją na TikTok, która ma ponad 88 milionów obserwujących. Zasięg zdobywa dzięki promocji przez Influencerów.

OldNavy rozpoczęła sponsorowany trend – hashtag # Demin4All powstał z chwytliwym tańcem, aby promować nowe produkty marki. Hashtag ma ponad miliard odsłon.

2. Siła TikTokerów

Większość raportów dotyczących wieku użytkowników TikToka jest zbyt stara, aby można było im zaufać. Wszystko dlatego, że aplikacja rozwija się w zawrotnym tempie. Zgodnie z najnowszymi danymi, można odnieść mylne wrażenie, że większość użytkowników mieści się w przedziale 13-18 lat i z tego powodu odrzucisz platformę jako realne źródło dla swojej strategii marketingowej.

Wytłumaczę Ci dlaczego się mylisz!

Małe sklepy zyskują popularność w ciągu zaledwie kilku dni (czasami nawet szybciej). Przytoczę kilka przykładów firm, których produkty zostały całkowicie wyprzedane po tym jak stały się popularne na TikTok.

WanderLustCo

Jest to sklep z etui na telefony. Jedno etui kosztuje 20 USD. W ciągu trzech dni sprzedano 300 sztuk. Daje to 6000 USD w TRZY DNI!

Wyzwanie Venmo

Jest to wyzwanie prowadzone przez LexyLately. Rozdaje 1000 $ ludziom, którzy potrzebują / zasługują na pieniądze. Była w stanie podarować pieniądze kelnerom, pracownikom drive-thru, muzykom i wielu innym osobom. W ciągu tygodnia zebrała ponad 45 000 dolarów darowizn.

Prezenty

Wielu Influencerów zakłada skrytki pocztowe, aby otrzymywać paczki od popularnych marek. Te prezenty później reklamują na swoim profilu, podbijając tym samym popularność marki.

hello i m nik I ZZuLNxGfY unsplash scaled

3. Społeczność na TikTok

Jeśli spędzisz trochę czasu na TikTok zorientujesz się, że aktywna jest tam ogromna ilość subkultur. TikTokerzy nazywają to swoją „stroną TikTok”. Istnieją dość odległe zakątki TikTok, takie jak „Straight TikTok” i „LGBTQ + TikTok”, ale niektóre nisze stają się dość specyficzne i mogą być oparte na czymś w rodzaju estetyki użytkownika. Doskonałym przykładem społeczności w TikTok jest „Organizacja TikTok”. Tam profesjonalni organizatorzy udzielają rad na temat swoich ulubionych produktów i procedur organizacyjnych. Uwierz mi, jeśli znajdziesz się po tej stronie TikTok, na pewno coś kupisz.

4. Krzyżowanie się społeczności

Wielu użytkowników dzięki popularności na TikTok szybko zyskało sławę na innych platformach takich jak Instagram lub Facebook. Platformy te można łatwo połączyć w swoim profilu. Wynika to z prostego faktu. Wideo na TikTok ma ograniczoną długość. YouTube, Story na Instagramie oraz na Facebooku dają możliwość nagrywania znacznie dłuższych filmów. Użytkownicy szukają dłuższych treści, dlatego chętnie korzystają z innych aplikacji, na których znajdą ulubionego Influencera.

Moje doświadczenie w zwiększaniu liczby obserwujących na TikTok

Ponad 50 osób zasubskrybowało mój kanał na YouTube, a nawet nie wspomniałem o nim w moich filmach. Dzięki temu wzrosły także moje wyświetlenia. Nie mam dużego kanału, a krótki pobyt na TikToku pozwolił mi w przeciągu kilku dni podwoić liczbę subskrybentów. Poza YouTube ludzie dodawali mnie do znajomych na Facebooku oraz zostawiali polubienia pod zdjęciami na Instagramie (w mniejszych ilościach).

Z moich obserwacji wynika, że TikTok naprawdę ma potencjał. Warto tam być! Choćby po to, aby obserwować poczynania konkurencji. 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szybka realizacja

Zlecenie realizujemy prawie natychmiastowo!

Łatwe zamówienie

Wystarczy, że podasz nam adres dla którego mamy wykonać usługę!

Globalna firma

Obsługujemy klientów z całego świata

Bezpieczne płatności

Płatności na naszej stronie są zweryfikowane oraz bezpieczne.