Koszyk
odbiorcy sm

Jak zmaksymalizować liczbę odbiorców w mediach społecznościowych

Przeglądając wyniki w swoich płatnych kampaniach społecznościowych zauważasz, że Twoi odbiorcy są znudzeni? Poznaj podejście, które pomoże Ci ożywić ścieżki reklamy.

Cyfrowi reklamodawcy odnoszą korzyść z pracy w dynamicznym środowisku. To właśnie w takim ożywają przemyślane strategie. Jednak koniec cykli życia kampanii może okazać się o wiele krótszy, niż moglibyśmy się spodziewać. W przypadku kampanii bez punktu zatrzymania od czasu do czasu można zauważyć zmęczenie odbiorców. Jest wiele sposobów na przeciwdziałanie takiej sytuacji, między innymi odświeżenie reklamy.
A co jeśli kampanie wcale nie muszą umierać? Przy zmianie narzędzi możesz pozostać widocznym dla klientów!

Wycofanie

Przejrzyj cały swój marketing online zamiast analizować nieaktualność jednej z platform. Które platformy radzą sobie najlepiej?  Gdybyś mógł oferować dobrze prosperującym odbiorcom dostęp do nieskutecznych platform, czy byłby to proces uzupełniający, do którego warto dążyć?

Czas jaki spędziliśmy na śledzenie branży dał nam wiedzę o najlepszych praktykach. Nie należy polegać na żadnej pojedynczej platformie! Istniejemy w świecie cyfrowym, w którym odbiorcy natrafiają na nas podczas surfowania po porannych wiadomościach, przeglądania platform społecznościowych, prowadzenia badań i przeszukiwania wyszukiwarek. Skorzystaj z tego!

1. Google Analytics

Korzystasz z sieci reklamowej Google, aby przyciągnąć dużo ruchu do swojej witryny. konfiguruj odbiorców Google Analytics, aby kierować ruch do Twojej witryny z domyślnej grupy kanałów wyświetlania. Umożliwi to wprowadzenie kilku modyfikatorów, na przykład modyfikator stawek w płatnym wyszukiwaniu. Może to zwiększyć Twoją widoczność dla osób, które wyszukują słowa kluczowe pasujące do Twojej oferty i odwiedziły już Twoją witrynę w niedalekiej przeszłości.

2. Kierowanie reklam do klientów B2B na Facebooku

Masz wielu klientów, którym wysyłasz comiesięczne wiadomości. Interesuje Cię założenie kampanii remarketingowej na Facebooku. Istnieje jednak pewien problem. Jesteś dostawcą usług B2B i Twoja lista mailowa prawdopodobnie zawiera firmowe adresy e-mail. W takiej sytuacji współczynnik dopasowania e-maili do adresów zarejestrowanych na koncie Facebook będzie niski. Upewnij się, że wdrożone wiadomości e-mail zawierają adresy URL śledzone przez UTM. Takie rozwiązanie umożliwi utworzenie grupy odbiorców na Facebooku ukierunkowanej na ruch e-mailowy, który odwiedził Twoją witrynę.

smed

Przemyśl swoje podejście

Wykorzystanie zaawansowanego podejścia do retargetingu nie zapewnia nowej publiczności, ale wysoce ukierunkowaną istniejącą grupę odbiorców za pośrednictwem nowej platformy. Chociaż omówiliśmy tylko kilka przykładów, istnieje niezliczona ilość sposobów, na kierowanie odbiorców, dając Ci tym samym drugą szansę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szybka realizacja

Zlecenie realizujemy prawie natychmiastowo!

Łatwe zamówienie

Wystarczy, że podasz nam adres dla którego mamy wykonać usługę!

Globalna firma

Obsługujemy klientów z całego świata

Bezpieczne płatności

Płatności na naszej stronie są zweryfikowane oraz bezpieczne.